Ad Monday: een positieve impuls voor IJsland

Banken en aswolken, dat is nog het enige beeld dat je hebt bij IJsland. Maar na alle dramatische gebeurtenissen moet het land verder, en dat begint met een promofilmpje om toeristen te trekken. Het imago dat IJsland inmiddels heeft is lastig weer op te poetsen maar deze mooie beelden en grappige insteek zijn een goed begin. Maar is het ook overtuigend genoeg om ons een vakantie te laten boeken?

Over Tim van Letht

Tim is mede-eigenaar van Spotlight Effect. Werkzaam bij Interpolis op het gebied van Online Strategie & Innovatie. Adviseert daarnaast één dag per week organisaties, spreekt op congressen en geeft colleges aan studenten.
Dit bericht is geplaatst in Ad Monday, Marketing met de tags . Bookmark de permalink.

2 reacties op Ad Monday: een positieve impuls voor IJsland

  1. Ernst-Jan Pfauth schreef:

    Heel geslaagd! Sexy, swingend.. etc. Alleen heb ik geen geannuleerde vlucht of Iceland-rekening gehad. Dus wellicht een vertekend beeld ;-)

  2. Floris Smitskamp schreef:

    Zeker fijn filmpje met een good feeling! Leuke site ook verder. Vooral het stuk What’s your story about Iceland vind ik interessant en maakt het krachtig. En heel simpel maar wel te gek, de live webcams.

    Leuke blog trouwens, blijf ik zeker volgen :)

Reacties zijn gesloten.